Så Hemskt..

Ja, usch. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1863789.ab .. Läs så förstår ni nog.
På något sätt känns det skrämmande att det är just i Mora. Men världens befolkning ökar och därmed idioterna..
Vila i frid.

Jaja, idag har jag och Sandra varit in till Mora en sväng. Vi var in till polisstationen och fixade pass.
Sen gick vi in och kikade på lite affärer.. Köpte mig en keps :)
Sen åkte vi till skolan och blev nästan klara med vårat projektarbete. Skönt!
Sen gick jag över till Konsum och hämtade mitt paket från Ellos.. Och jag blev nöjd :)

Har ingen aning om vad som händer ikväll. Blir nog lugnt, har haft någon konstig huvudvärk hela dagen..

Nej, nu ska jag gå och måla naglarna lite. Ha en bra kväll..
Kram ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0