Sjuk, igen..

» Åh, vad drygt.
Jag blev sjuk för ca. 3 veckor sen.. När det väl börjar gå över så blir man sjuk igen :S
Har jätteont i halsen, så imorgon blir det att ringa till doktorn.
Inge kul att gå dit heller, dom drar ju bara slutsatsen att man har rökhosta hela tiden. Jag är inte dum i huvudet, jag känner själv om det är rökhosta eller inte.

Aja, idag har det inte hänt mycket. Gick ner till skolan vid halv tolv, så ringer sandra när jag är vid willys och säger att vi inte har någon lärare. Men jag gick dit iaf, så fick sandra skjutsa hem mig sen :)
Sen har jag bara setat hemma och hostat hela dagen.. Drygt.

Nej, nu ska jag vänta på ett samtal så får vi se vad som händer sen. Ha en bra kväll :)
Kram ♥

image33

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0