Sol :)

» Helt sjukt vilken skillnad det är på väder i Orsa och i Fryksås..
När jag åkte med bussen från Orsa var det slask och mulet. Sen när man kommer en bit upp så är himlen helt blå, solen skiner och hur mycket snö som helst.. Hur fint som helst!
Imorgon ska jag försöka få med mig kameran upp och se om man får några fina kort! Ska ta lite kort på relaxen som nästan är klar.. Så korten kommer väl upp på bilddagboken sen :)

På fredag får jag pengar. Skönt! Fast jag, mamma och mostern ska nog åka till Ikea en sväng nästa vecka. Sen ska jag iaf unna mig en ny parfym .. Tänkte köpa Armani - Diamonds.. Fast, vi får se. Kanske hittar någon annan :D

Nu har jag precis duschat.. Väntar på att Men in trees ska börja och sen Top Model :)

Nu ska jag kika runt lite på internet .. Se om jag hittar några fina gardiner kanske :)
Ha en bra kväll!
Puss ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare Hanna :)

2008-03-03 @ 14:41:53
Postat av: Therese

Va? vad menar du?

2008-03-04 @ 21:34:53
URL: http://[email protected]

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0