Söndag.

» Jadu. Idag är man lite sliten :S Trött som fan..  Ändå sov jag till halv ett :P

Igår satt jag, Fredrik, Hillevi, Emil och Andreas nere hos Emil ett tag. Drack lite öl och pojkarna spelade TV-spel :)
Sen följde jag med Hillevi när hon skulla skjutsa in sin syster och hennes kompisar till Mora.
Sen åkte vi tillbaka till Orsa och hämtade upp pojkarna och dom ville självklart till Mora en sväng..
Sen skulle ju hillevi hämta sin syster, så då fick vi åka tillbaka till Orsa och släppa av  pojkarna och sen åka tillbaka igen.. Haha :) Stackars Hillevi.. :)

Vi höll på att köra på en hare också, mitt i "centrala" Orsa.. Haha :)
Jag blev så chockad, hillevi också för den delen så vi började skratta somfan båda två.. Haha! :)

Idag händer det nog inte så mycket. Blir väl att pyssla lite som vanligt :P

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och få igång hjärnan lite.
Ha en bra dag ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0