Torsdag..

» Är fortfarande sjuk.. Lite bättre nu iaf, så jag ringde aldrig till doktorn :)

Imorse vaknade jag vid halv elva.. Gick upp och plockade lite, sen ringde jag till Hillevi.
Så traskade jag bort till Bykrogen och käkade lite med henne och drott :)
Sen tog jag mig en promenad hem..

Sitter här och vill beställa lite kläder. Men jag tror jag lugnar mig lite..
Måste iaf handla ganska mycket nya kläder innan jag åker till Kreta :) Måste in till Mora och skaffa mig ett pass också.
Ska nog passa på att skriva in mig på körskolan samtidigt.

Ikväll blir det nog lugnt.. Jag och hillevi kanske ska kolla på någon film sen, får se hur det blir :)

Nu ska jag sätta på lite kaffe tills mamma vaknar, sen ska jag spela lite spel tror jag :)
Skriver kanske mer sen..
Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0