Trötter..

» Herregud.. Idag är jag trött :S
Kom lite försent till skolan men jag kom ju hit iaf!
Nu sitter alla andra och håller på med ett arbete som jag har hemma, så jag kan inte göra speciellt mycket..

Igår ringde Jennet mig och ville träffa mig en sväng :) Så hon hämtade mig så åkte vi ner till optikern. Jennet börjar bli gammal :P Haha.
Sen åkte vi hem till hennes mormor och jag hjälpte till lite med soppan som ska serveras idag på Jennets morfars begravning. Tänker på er idag! <3
Jag träffade också Sheri som hade kommit dit från England igår.. Trevligt! Henne har jag inte träffat sen jag var typ 9-10 år :)
Senare på kvällen så åkte jag och Jennet ner till Petra. Jennet var där en stund men sen skulle hon åka iväg..
Så då kollade jag och Petra på efterlyst och myste med djungelvrål och popcorn :D
Sen blev det en liten promenad..

Idag blir det nog kanske lite vin med Jennet, Petra och Jeanette :)

Nej, nu ska jag försöka prata med Eva och se om det finns något jag kan göra! 
Kanske skriver mer sen, annars får ni ha en bra dag :)
Kram :)

 

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0