UF-Mässa.

» Ja, imorgon ska våran klass på UF-mässa i Mora. Men jag kan tyvärr inte vara med för att jag är så sjuk :(
Men jag hoppas att det löser sig för dig Sandra!

Idag har jag inte gjort mycket alls.. Sov ganska länge, sen skulle mamma in till Granngården så jag följde med in dit.
Sen åkte vi förbi Kappahl och willys. Köpte lite nya underkläder.. :)

Nu ska jag dricka lite kaffe, sen ska jag hoppa in i duschen.
Var egentligen meningen att jag skulle ner till Mattias och Malin.. Skulle hjälpa malin att färga hennes hår, men hon skulle in till Falun så Robert skulle göra det istället :)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Kanske skriver lite mer senare :)
Hajdo ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0