2008!

» Första inlägget år 2008 då :) Hehe.

Nyår var ganska kul! Först satt jag och Petra och förfestade och snackade om allt mellan himmel och jord..
Sen ville vi inte vara själva längre så vi drog bort till Rickard.
Sen efter det åkte vi upp till Skattungbyns Bystuga där Sandra hade fixat fest :)
Hur trevligt som helst! Sen på 12 slaget blev det många raketer och Asti Cinzano eller hur fan det nu stavas.
Men gott är det :)
Blev ganska lugnt eftersom att jag skulle jobba dagen efter.. Kom väl i säng klockan 3 :P

Jaja. Nu har jag iaf jobbat en hel del.. Ska jobba imorgon sen är jag ledig fredag sen jobbar jag hela helgen :)
Sen är det slut på säsongen, men då börjar ju skolan .. :(
Aja, snart STUDENTEN OCH KRETA! Längtar :)

Nej, nu ska jag duscha lite tror jag.
Sen blir det nog lugnt.. kanske en film och lite mys ;)

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0