Äntligen!

» Nu fick jag mina efterlängtade saker.. Haha!
Jag fick 8 nya ljuskoppar att elda mina votivljus i.. Dessutom trodde jag att jag hade beställt ett paket votivljus av varje sort, men då fick jag två av varje sort istället. Så då blev jag jätteglad..
Så nu tänkte jag att jag skulle tända ett som luktar kokoschoklad och lägga mig i sängen med en bok ;)

Har varit i Mora hela dagen idag iaf.. Sen har det inte hänt så mycket mer!
Usch, imorgon är det lärcentrum. Har verkligen ingen lust att gå upp ur sängen när jag ska dit.
Men man får väl tvinga sig upp nu den här sista terminen.. :S

Nej, nu ska jag avlsuta mitt msn snackande och dra mig upp mot sängen tror jag :)
Natti natti ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0