Besökare..

» Ser att besökarna ökar :) Trevligt, trevligt!

Nu sitter jag i skolan. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi lär väl ska hålla på med projektarbete och något mer.
Sen har jag ingen aning om vad jag ska göra senare idag. Ska iaf ta en promenad sen.
Jag tog en promenad igår, då hade dom precis skottat ute.. Och såklart, tror ni inte på fan att jag jag druttar på arslet 2 gånger? Hur halt som helst ju! Haha. Så det blev ingen rask promenad, gick mest och var orolig över att jag skulle halka.. Haha! :)

Imorgon ska jag sola igen. Sen ska jag sola på fredag också.
Sen ska jag klippa håret och färga det på fredag! Är så svårt, vet inte riktigt hur jag vill ha det.
Har ni några tips? :)

Nej, nu ska jag plugga.. Kanske skriver lite mer senare.

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0