?

» Visste inte vad jag skulle skriva för rubrik. Hehe :)

Trööög dag idag. Vi fick sluta klockan 11 i skolan idag.. Varför vet jag inte riktigt? Men det var ganska skönt iaf..
Sen åkte jag hem med Sandra, hon är så snäll och ger mig skjuts så :)
Hjälpte mamma att städa lite här hemma, spelade lite spel.. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag.
Händer ju aldrig något här heller direkt.. :S

Nu håller jag på att ladda min mp3-spelare. Tänkte att jag skulle ut och ta en promenad.. Skönt :)
Hoppas att det inte börjar blåsa mer bara, det har ju blåst kallt hela dagen..
Sen när jag kommer hem ska jag göra en stor kopp med te och sätta mig framför TVn.. :)

Nej, nu ska jag lägga på lite mer musik sen ska jag börja gå :)




Ha en bra kväll!
Puss o kram ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 17:09:52
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0