Eva Cassidy..

» Åh, helt underbar låt. Eva Cassidy - Fields of Gold. Börjar nästan gråta när jag lyssnar på den för att den är så underbart vacker!

Jaja. Nu sitter jag här igen.
Nina ringde mig idag och frågade om jag ville hjälpa till att servera på en begravningsmiddag imorgon för 182 personer.
Och jag behöver alla pengar jag kan få så det är klart att man tackar ja!
Så jag ska dit vid två imorgon och hjälpa till. Skönt med lite pengar..

Imorgon ska jag väl festa lite med Hillevi hade jag tänkt. Kul, det var så längesen! <3

Sen på Lördag blir det nog förmodligen bowlingen? Inte riktigt säkert än men någon händer iaf.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Har inget mer att skriva iaf..
Gonatt gott folk!




läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0