Hanna Dagen..

» Japp, idag har jag namnsdag :) Grattis till mig! "Tack tack"..
Haha :P

Har jobbat idag. Jag är heeelt slut i ryggen och axlarna.. Skulle sitta fint med en massage :D  Men det är ju sista dagen imorgon! Skönt..
Sen blev det nästan matkrig mellan mig och Zandra. Haha! Hon försökte kleta grädde i ansiktet på mig, men då hotade jag henne med att hälla våffelsmeten över henne.. Och då slutade hon :P

Kollade in i relaxen på jobbet idag.. Har inte gjort det på ett tag nu!
Pär håller på för fullt.. Men det blir verkligen hur fint som helst! Blir nice sen när poolen är klar.
Då blir det förmodligen en personalfest med lite öl, bastu och poolbad. Mysigt :)

Ikväll blir det lugnt! Orkar inte hålla på och festa när man ska upp och jobba dagen efter. Ska man festa så måste man ju iaf få sova ut! Tycker jag :P Det är inte kul att vara bakis på jobbet heller för den delen.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Känns som att jag har ett helt lager med våffelflott över hela mig.. Haha.
Och håret luktar inte så gott efter att man har gräddat våfflor en hel dag heller!

Puss & Kram ♥





läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0