Hmm..

» Satt nyss och tittade på mannen som talar med hundar..
Tycker så synd om vissa människor och hundar för den delen! Hur kan människor vara så osmarta?
Behandla hundar som hundar och inte som människor! Hundarna blir ju skadade psykiskt..

Jaja. Idag har det inte hänt mycket.. Gick hem från skolan klockan 2, sen har jag bara tagit det lugnt.
Kollat lite på TV, setat framför datorn.
Min förkyldning har nu gått över till en ordentlig rethosta! Inte trevligt.. Får se om man kan sova inatt nu då :S

Imorgon ska jag och Sandra planera "våran dag" på Kreta. Ska bli så roligt :D Får vi göra precis vad vi vill!
Vi har funderat på att hyra vattenskotrar på dagen och sen ta en båttur på kvällen och se solnedgången..
Mmmm.. Mys :D Längtar så otroligt!

Nej, nu ska jag kolla lite på TV i väntan på segproppen ;)

Ha en bra kväll!

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0