Huvudvärk..

» Nu är jag så otroligt trött på min huvudvärk..
Den är så hemsk! Mår riktigt dåligt av det, så nu måste jag faktiskt ta tag i det här och gå till doktorn tror jag..

Igår hände inte så värst mycket.
Vi drog hem till Kristo en sväng och drack lite öl. Sen fortsatte vi hem mot Emil och var där resten av kvällen..
Var riktigt trevligt tills jag fick huvudvärk, såklart.
Sen blev det sängen för mig! Kollade lite på nån James Bond film, men jag somnade på en gång.. Haha :)

Ska duscha och fixa mig lite nu, sen ska det bäras upp en soffa senare. Drygt :S
Det får killarna göra, jag är sjuk :D Haha.

Nej, nu ska jag göra något vettigt :)


Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0