Huvudvärk..

» Nu igen. Drygt.. :S

Haha, imorse försov jag mig till halv tio.. :S Sen åkte jag ner till skolan, och då fick vi självklart sluta klockan 11.
Så det kändes ju ganska onödigt. Så då åkte jag hem och spelade lite :D Hehe.

Fick ett meddelande av Nina idag. Hon ville att jag skulle följa med henne, zandra, malin och några till ner på bowlingen på lördag. Bowla, äta lite mat och sedan gå ut någonstans. Jag tyckte det lät jättetrevligt och det var ju hundra år sen jag umgicks med Nina, så jag ska följa med då :) Trevlans! Längesen jag var ut nu..

Men nu tänker jag inte vara så gullig och snäll längre!

Jahopp. Nu ska jag väl snart äta lite, sen blir det nog en promenad med Petra sen (om hon kommer ihåg).. :)
Annars tar jag en promenad själv :) Sen ska jag nog plugga lite.. Usch, vad tråkigt!

Kanske skriver lite mer sen, det visar sig :D
Puss ♥



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0