Inte min dag..

» Nej, det är verkligen inte min dag idag.

Först imorse, så gick min jävla telefon sönder. Eller, den gick inte sönder men displayen slutade fungera. Jag hör när det ringer osv. men jag ser ju inte ett skit.
Sen gick jag till skolan, och där gjorde min lärare mig vääääldigt irriterad.
Sen när jag kommer hem och ska gå in, så går larmet. FAN!
Får väl se vad som kommer att reta upp mig under resten av dagen då.

Och helgen har varit trevlig, men väldigt stressig.
På fredagen hjälpte jag till med en begravningsmiddag på hembygsgården. Jag började klockan 2, sen kommer mamma upp vid 7 och säger till mig att jag har glömt att jag ska jobba i fryksås.. (?!)
Jag brukar aldrig glömma när jag ska jobba.
Men då var det lotta som hade missförstått det, men jag åkte upp dit och hjälpte till iaf.
Så jag var klar klockan 10 däruppe. Så jag jobbade konstant från klockan 2 till 10. Drygt!
Sen gick jag ner till Petra på kvällen och drack någon öl.

Och i Lördags vad jag på bowlingen och drack lite. Sen blev ju den kvällen som den blev också :S

Nej, usch.
Imorgon ska jag iaf hjälpa min moster med en till ljusvisning. Har man något att göra :P

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
Hajdo!




läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0