Kläder..

» Ja, nu tänkte jag att jag skulle beställa lite nya kläder..
Måste ha tills vi ska åka till kreta. Men sen är det ju alltid bra att ha lite kläder :P Hehe..

Kom hem för typ en timme sen.. Har setat och kikat på Jerry Springer.
Haha, alltid lika kul :) Dumma jävlar. Påminner mig lite om Orsa och Mora ibland. HAHA!

Tänk att folk är så brydda i mitt liv så att dom gör hemliga användare överallt och snokar?
Är jag verkligen så jävla intressant? Vad bra då :)

Ikväll blir det lugnt iaf.. Kanske blir en film och lite mys.
Vi får se :) Ska ju upp och jobba imorgon.. Orka vara bakis på jobbet..

Nej, nu ska jag beställa :)

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

Ja alla ska väl bry sig ;)
Gjorde samma byte som du och skriver numera i en blogg här med! :)

/ Kram

2008-01-05 @ 19:59:26
URL: http://kangan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0