Klipp & Färg..

 » Nu har jag äntligen haft tid idag att beställa tid för att klippa och färga håret! Skönt somfan ska det bli.
Så på fredag ska jag dit.. Har inte färgat eller klippt mig sen i april typ! Haha :)

Sen har jag och mamma varit in till Mora och storhandlat idag.. Trevlig, trevligt.

Gud vad skönt det har varit idag.. Ledig från jobbet och ingen skola :)
Men imorgon drar ju skiten igång igen. Men det är ändå skönt på ett sätt eftersom att man har något att göra på dagarna då.. Annars sitter man ju bara hemma och lodar.

Nu ska jag duscha, sen ska jag vänta på en viss person och sen vet jag inte riktigt vad som händer :)
Ska nog träffa Petra och Jennet en sväng sen.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0