Korkat..

» Jag, Hannah Snitt, vet alltid att vi börjar klockan 12 på måndagar. MEN tydligen inte idag.
Jag kommer hit klockan 9.. (!?) Tro vad som sitter löst egentligen. Haha!
Aja, så jag har iaf setat här i skolan sen klockan 9 och gjort absolut ingenting. Haha..

Igår var det lugnt.. Städade undan lite och kollade på film sen..
Var väldigt trött imorse iaf :S Vet inte riktigt varför, vi somnade ju ganska tidigt igår.

Nu ska jag vänta på att klockan blir 11 så jag kan gå ner och äta lite lunch..
Sen får jag vänta till klockan 12, för då kommer nutten ;)

Kanske skriver lite mer senare.

Hajdo!

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra Engström

Hur tänkte du imorse? :)

2008-01-14 @ 10:42:14
URL: http://kangan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0