Körkort..

» Ja, igår följde jag med min moster och hjälpte henne med en ljusvisning i älvdalen..
Vi var i en bystuga och det var ganska kul :) Jag älskar ju att hålla på å pyssla och älskar att hålla på med ljus, så jag tyckte bara att det var roligt att hjälpa till :)
Jag ska väl följa med henne någon mer gång och hjälpa henne att packa upp o så.

Min moster sa till mig igår att jag fick låna alla pengar till körkortet av henne och sedan betala tillbaka när jag börjar jobba sen.. Hur snällt är inte det? :) Så nu ska jag bara orka ta mig in till Mora någon dag så tänkte jag skriva in mig.
Lika bra att göra det så har man det gjort :)

Har precis varit ner och tagit mitt morgonkaffe, nu ska vi få någon uppgift här så det är väl lika bra att jag slutar skriva nu :P

Kanske skriver lite mer senare! 
Puss ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Linn

Guud måste du betala körkortet själv? Stackare

2008-01-22 @ 20:05:23
Postat av: Hannah

Njae, inte riktigt själv. Har ju bidrag från lite andra släktingar också :)Men en del betalar jag själv.

2008-01-22 @ 21:36:38
URL: http://snittan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0