Lärcentrum..

» Ja, nu sitter jag på lärcentrum och har eva lönnemyr.. Hon har nyss gett mig papper.. "Processkrivning (uppsatsarbete)" .. Gud så roligt. Eller inte.. Det står verkligen helt stilla i min skalle och jag har inte en aning om vad jag ska skriva om.
Skönt att vi bara behöver vara här två dagar varje vecka.

Fy vilket skitväder det är! Ska det vara snö eller ska det vara slask? Jobbigt ju!
Nu är det mörkt och slaskligt, därför ska jag gå bort och sola vid tolv :) Skönt!

Kollade på Grammisgalan igår.. Där var Amanda från Idol med och sjöng. Hon är ju så dålig! Låter som man stryper en katt när hon sjunger.. Förstår verkligen inte att hon kunde komma 2a i idol..?

Ingen aning om vd jag sak göra idag heller.. Har knappt sovit något inatt eller natten innan heller.
Så det blir nog bara lugnt idag.. Ska ta en promenad sen iaf.
Nej, nu ska jag försöka komma någonstans.. Måste få igång hjärnan lite.

Kanske skriver mer sen.. Hajdo!
                                                                                      


     

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0