Less..

» Börjar fan bli less på vissa människor nu. Det är allt jag har att säga..

Idag har jag inte gjort så mycket.. Var i skolan, sen åkte jag och mamma upp till mostern direkt jag hade slutat.
Jag och mamma beställde lite grejer från Partylite för 1500 spänn tillsammans, så fick vi beställa saker för 900 hundra kronor gratis på något sätt.. :S Fattade inte riktigt, men det är ju bra :D Så nu blir det att tända ljus vill jag lova! Haha.. Så beställde jag några fiina ljuslyktor också :)

Nu har jag nyss tagit en promenad. Passade på att gå förbi Petra och Jeanette i deras nya lägenhet också :) Det blir nog fint där så fort dom är klara :)

Nu ska jag inte göra något speciellt. Blir nog TVn en stund sen blir det sängen för mig om jag ska orka med en hel dag med Eva Lönnemyr imorgon.. suck.

Ha en bra kväll. Godnatt,
puss ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0