Ljusvisning..

» Idag har jag stannat hemma från skolan.. Orkade verkligen inte imorse. Sen skulle inte Sandra ner något heller, så då skiter jag verkligen i det. Annars är det BARA jag som gör något ändå.

"Morgonen" började bra.. (Vaknade kvart över 12). Käkade lite frukost, sen ringde Bella mig.
Vi pratade i över en timme typ om allt mellan himmel och jord, men mest och gamla tider.
Tänk vad kul man hade när man var "liten" och inte behövde bry sig om något? Hehe :)
Aja, det var väldigt trevligt att prata med henne och jag saknar henne verkligen. Men hon skulle komma hit i februari, så då blir det fest :)

Idag ska jag iaf hjälpa min moster med en till ljusvisning.. Vi ska åka till älvdalen igen. Åker vid halv fyra så är jag väl hemma vid 10 någon gång. Skönt, då har man något att göra iaf :)

Nej, nu ska jag fixa lite innan jag ska åka.. Kanske skriver lite mer sen :)
Puss ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0