Omogna Människor..

» Funderar på om jag ska sätta ett lösenord på den här bloggen.. Finns ju så många fjantiga människor.
För dig som är så nyfiken och läser min blogg så var det p-staven jag gick upp i vikt av! Det är trevligt iaf att jag är så intressant att du måste läsa min blogg.. Omoget :) Väx upp.

Jaja, orkar inte ens bry mig egentligen :)
Idag har jag inte gjort så mycket! Gjorde en så jävla god jordgubbs smoothie! Helt underbar.. Sen gick jag och tog en promenad.. Hur skönt som helst. Har gått ner 6 kg nu, så nu rullar det på ;)

Hämtade mitt paket idag också.. :) Trevligt trevligt.

Funderar på om jag ska sätta mig framför tvn och kika lite på grammisgalan. Inte riktigt min grej, men det är väl bara skit på TV ändå!

Imorgon ska jag sola igen. Sen måste jag komma på hur fan jag ska färga mitt hår! Svårt :S
Vet inte om jag ska ha ljusare eller mörkare hår. Äh, jag får fråga henne vad hon tycker sen..

Nej, nu ska jag gå och göra något vettigt :)

Hajdo!

Puss & Kram ♥



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0