Ont i halsen..

» Ja, usch. Har hur ont i halsen som helst :S
Jaja, jag har varit i skolan idag iaf.. Var där till tolv. Sen åkte jag och Sandra och käkade lite på bykrogen.
Sen åkte vi förbi carOnne och jag fixade en soltid, sen åkte jag faktiskt hem och la mig i sängen!
Det händer inte ofta.. Känner mig så otroligt seg idag. Har inte riktigt ont i halsen, utan ont nere vid lungorna. Svårt att förklara :P Men det är jobbigt.. :(
Så jag sov iaf en timme, sen åkte jag ner och solade.. Har precis kommit hem.

Stannar hemma från skolan imorgon.. Känns knappt som att jag kan prata :S
Måste iaf ner till frissan klockan 13.00..

Nu ska jag snart käka lite, sen blir det nog bara att lägga sig i soffan vid TVn med en kopp te.

Hare gött..



Puss & Kram ♥


läsares ord.. ♥
Postat av: Tess

Har hon fått nya solarium nu ? :)

2008-01-10 @ 22:20:04
URL: http://theresebroberg.blogg.se
Postat av: Hannah

Nja, jag vet inte om dom är nya.. Men dom har bytt rör iaf, tycker dom är riktigt bra :)

2008-01-11 @ 16:45:34
URL: http://snittan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0