Partylite..

» Jaha, då sitter man här i skolan igen då..
Vi hade nyss ett möte med föreningen, så jag har nyss varit så duktig och skrivit ett protokoll :) Haha!
Tråkiga saker, men det måste ju göras :)
Nu snart ska nog jag och Sandra börja med att planera "våran dag" på Kreta.. Ska bli riktigt kul :) Längtar sååå..

Igår åkte jag och Emil upp och hälsade på Erik lite.. Och han har köpt en jättegosig liiiten hund som jag busade med :D Sen var han så gooo.. Kom och la sig hos mig typ hela tiden. Jag vill också ha en liten mysig hund :)
Så spelade vi lite Guitar Hero 3.. Så roligt! :D

Idag ska jag följa med min moster till Älvdalen och hjälpa henne med ett ljusparty..Hon behövde lite hjälp och frågade om jag ville. Och det är väl klart att man ställer upp :)
Så vi åker väl upp vid fyra någon gång.. Så nu får jag längta ännu mer tills sakerna jag har beställt ska komma.
Kokoschoklad, honungsmelon och papegojblomma.. Mmmm :D Luktar ju så gott! Beställde lite mer också men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var! Haha.

image37

Sen när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt :)

orkar inte skriva mer, men ni får ha en bra dag,
puss :) ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

Är hon en sån där värdinna för Party Lite? :)

2008-01-21 @ 14:12:46
URL: http://kangan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0