Promenix..

» Ja, som sagt var.. Idag har jag varit i skolan. Det blev inte alltför mycket gjort, men jag och Sandra åkte bort till banken och betalade en avgift på 12.000 till resan idag.

Det var väl ungefär det vi gjorde :) Sen gick jag och solade! Hade 3 gånger kvar på mitt kort så jag hoppade in i solariumet på en gång.. Och GUUUUD vad skönt det var! Höll på att somna där inne hundra gånger :) Haha. Så jag fick lite färg, ljus och värme. Precis vad jag behövde! Sen traskade jag hemåt, då mötte jag Jennet vid ICA så hon gav mig skjuts hem..

Sen duschade jag och fixade mig lite, sen åkte jag, Jennet och Petra in till Mora. Hittade en fin tröja på Cubus (halva priset) sen köpte jag ett halsband, nagellack (fransk manikyr) och lite nya smycken till näsan. Det unnade jag mig själv idag :)

Håller på att banta nu minsann! Nu ska jag få snyggare kropp tills vi ska till Kreta! Så äre.
Äter inte pasta, potatis, ris, bröd och godis osv. Bara kött, fisk, grönsaker, frukt och yogurt.
Det är det jag lever på nu ungefär :D Frukost, lunch, middag och mellanmål 2 gånger varje dag. Så nu jävlar. Önska mig lycka till.
Nej, nu ska jag ta mig en promenad ner på Orsa. Ska hämta lite grejor också..



Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Lia Florenz

Hej!
skulle vara jättesnällt om du kunde hjälpa mig med en sak... http://www.have2have.se/product.asp?product=3375

Vilka är snyggast? VITA ELLER SVARTA?
(svara i bloggen, tack) kram!

2008-01-08 @ 20:21:32
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Livia

Du behöver verkligen banta, var det p-staven som gjorde dig fet? eller all fet mat?

2008-01-09 @ 16:32:08
Postat av: Hannah

Gud vad moget :) Stå för vem du är istället, känner ingen fjant som heter Livia :P Japp, det var p-staven som jag gick upp av om du är så nyfiken!

2008-01-09 @ 20:36:06
URL: http://snittan.blogg.se

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0