Skönt..

» Japp, idag var det sista arbetsdagen för den här säsongen då! Sen börjar jag nog jobba i Februari igen..
Skönt :) Sen var det så lugnt idag så att jag och Hillevi fick åka hem lite tidigare..
Har haft riktigt kul på jobbet idag. Jag har varit störd idag.. :)
Men man måste ju få vara sig själv ibland. Haha! Sen har vi storstädat hela köket! Det lägger sig ett lager med mjöl i hela köket när Lotta har bakat läfsor. Så nu är det rent och fint där uppe :)

Nu ska jag bara ta det lugnt. Funderar på om vi börjar i skolan imorgon eller på tisdag?
Äh, skitsamma.. Jag går dit på tisdag :P Får jag sova ut lite imorgon iaf.
Sen får jag lön nu till veckan.. Så då ska jag handla lite nya roliga saker.

Nej, nu ska jag äta lite sen ska jag ringa och prata med Beela.
Sen ska jag nog träffa Jennet en sväng lite senare, hon har varit i Uppsala ett bra tag nu.

Hajdo!

Puss & Kram ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0