Tvätt och projektarbete.

» Ja, nu sitter man i skolan igen. Jag och Sandra har nyss hållt på med lite papper från ving och vi ska snart ta tag i vårat projektarbete igen. Fast det får nog bli efter lunch! :P

Sen måste jag förbi lägenheten och hänga all jävla tvätt. Tvättade precis ALLTING igår.
Så det blir trevligt.. Får väl hänga tvätt överallt, som vanligt.. Brukar hänga lite trosor och strumpor i lampan osv.
Haha :D

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Funderar på att gå förbi Car Onne efter skolan och kolla om jag har några gånger kvar att sola på mitt solkort. Annars köper jag ett nytt och solar lite!
Känner att jag behöver lite ljus och värme nu ;)

Nej, nu ska jag försöka återgå till lite skolarbete.. Jag och Sandra ska iaf skriva en faktura nu!

Hajdo!

Puss & Kram ♥



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0