2 timmar..

Idag var det så lugnt på jobbet så Zandra och Marie skickade hem mig 2 timmar tidigare idag.. Skönt.
Fick jag träffa systerystern innan hon åkte hem till Sthlm igen :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Ska iaf äta lite nutrilett, tonfisk och grönsaker nu.
Sen blir det en promenad med mamma ikväll.

Jag måste berätta om igår när vi var och fiskade..
Jag drog ner en fet äcklig mygga i halsen (jag HATAR alla insekter). Det hade nog varit ganska kul att se mitt ansiktsuttryck precis när jag fick ner den där äckliga saken i min hals.
Så jag stod där och kraxade och kräktes nästan. Vet inte om den kom ut, men det kändes som att den satt kvar i halsen resten av kvällen.. Haha :)
Intressesmurfarna kanske inte hoppar, men jag fick lov att skriva det :P



Nu ska jag gå och skaka till min nutrilett, sen ska jag nog lägga mig i solen ett tag.
Kanske skriver mer senare :)

Kram



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0