Är det skönhet?

Som sagt var, jag skriver inte om mode men det här gör mig nästan lite upprörd.
Hm.
Ja, vad tycker ni? Så här ser modeindustrins kvinnoideal ut..



Om jag ska vara riktigt ärlig tycker jag att det är sjukt. Jag tycker inte att en enda tjej/kvinna är vacker.


läsares ord.. ♥
Postat av: emma

Grejen är väl egentligen att de är intressanta och annorlunda, iögonfallande.. men egentligen inte alls vackra, enligt min åsikt.

Hoppas inte att de där är idéal för småflickor, de är säkerligen inte mina idéal för kvinnor iallafall ><

2008-07-19 @ 19:54:25
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jo, det förstår ju jag också, alltså att de ska vara intressanta och annorlunda. Men det hade inte lockat mig till att köpa det som det ska marknadsföra direkt :P Hade lockat mig mer om det hade varit en riktigt vacker kvinna..

2008-07-19 @ 19:59:09
URL: http://snittan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0