Då ska vi se..

Jag ska försöka hitta på något att skriva.. :)

Igår jobbade jag. Var hur lugnt som helst hela dagen, och som vanligt när det är lugnt så köpte alla fika. Det är skönt, slipper det bli så varmt i köket..
Fixade så att Elvira jobbade för mig idag, så jag kunde gå ut på yran. Så nu jobbar jag hela helgen..

Jag hade riktigt trevligt igår. Först satt jag och Hillevi på hennes balkong, drack och snackade lite skit.
Sen drog vi vidare ut på Orsa och träffade på Petra som hängde ut genom deras balkong. Så då gick vi upp dit och förfestade lite. Där var det massa folk.. Träffade Jennets kusin Malin, hur rolig brud som helst :) Vi hängde  ihop hela kvällen..
Jag och Malin tog en taxi hem och kom väl hem vid 03.00 inatt..

Och när jag vaknade imorse var jag inte bakis! Kors i taket! Men skönt..
Käkade lite frukost, solade och sen åkte jag och mamma upp till mostern och badade i deras pool. Skönt somfaan.. 28 grader varmt i vattnet :D Har blivit riktigt brun idag :)

Nu ska jag lägga upp lite bilder på bilddagboken..

Kanske skriver lite mer senare.. Ha en bra dag, kram

läsares ord.. ♥
Postat av: emma

nej jag dras alltid tillbaka dit >< fyfan..

2008-07-31 @ 22:42:47
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0