Gaah..

Vad vamt det är.. Har nyss gått hem från Orsa, höll på att avlida ju.
Har iaf köpt mig ett Upp till 20-kort.. Det är nice. Kan jag åka hur mycket jag vill inom Dalarna. Man kunde tydligen åka tåg också.. kostade bara 240 spänn. Billigt..

Aja. Igår följde jag med Emil in till firman.. Hjälpte honom att städa en bil. Sen passade jag på att städa lite i köket och toaletten också.. När jag kommer igång så kan jag inte sluta :)
Sen åkte jag hem med Fredrik till Orsa.

Idag har jag jobbat.. Bakat lite läfsor har jag gjort också.
Var ganska lugnt på jobbet idag.. Alla ville bara ha fikabröd. Det är nog för varmt för att man ska vara sugen på mat.

Jaja.. Jag kanske skriver lite mer senare, det visar sig :)

läsares ord.. ♥
Postat av: matilda

om du har köpt upp till 20 kort kostar de bara 100 att åka till örebro.. kom hit1 puss

2008-08-04 @ 18:50:42

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0