Gårdagen..

Var riktigt mysig :)
Först åkte hela familjen in till Mora och handlade lite. Jag hittade en tröja, 6 halsband, mascara, nagellack och nagelhärdare..
Sen fikade vi lite på Kaffestugan innan vi åkte hem.

När vi kom hem la jag och syrran oss ute i solen och stekte.. Sjukt varmt! Men så skönt :)
Sen åkte jag ner på Orsa och mötte upp Hillevi, så traskade vi bort på Amore och åt lite.. Emil kom dit och höll oss sällskap efter att han lämnat av Jocke.
Sen åkte vi upp till Malin och Daniel som skulle grilla.. Så satt vi där resten av kvällen och snackade skit :)

På kvällen blev det film och mys..
Har sovit jättedåligt inatt :( Alldeles för varmt på mitt rum.

Nu ska jag upp och jobba, sen kanske det blir bad i relaxen för mig och syrran när jag har slutat :)
Kanske skriver lite mer senare..

Ha en bra dag..


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0