Härligt..

Imorgon är jag ledig.. Ska bli så skönt!
Känns som att det enda man gör är att jobba ju..

Igår var en trevligt kväll!
Jag, Emil, Jenny och Lenny åkte runt och kikade lite.
Efter att vi åkt runt ett tag så åkte vi och bowlade med ett helt gäng :D
Sen efter det så åkte vi till Våmhus.. Jag gick aldrig in, hade aldrig betalat 150 spänn för att gå in där.
Emil gick iaf in, så jag Jenny och Lenny stod utanför och snackade med massa trevligt folk :) När Emil var där inne åkte vi in till Mora en sväng och kikade, och på Lilla var det helt fullt med folk. Hade hellre gått in där.
Sen åkte vi och hämtade Emil och åkte hem till Orsa igen.
Jag blev lite för full igår.. Minttu Black är livsfarligt, speciellt när man älskar lakrits (vilket jag gör) :P

Har precis kommit hem från jobbet..
Ska väl försöka få i mig lite mat och sen bara ta det lugnt.

Ni får ha en bra kväll :) Skriver mer imorgon..
Kram 

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra

Minttu Black är ruggigt god! :)

2008-07-13 @ 21:59:19
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0