Härligt..

Imorgon är jag ledig.. Då kan jag åka in till Mora och se om man kan shoppa något..
Lär väl inte finnas något där, som vanligt. Skitmora.
Sen blir det fiske senare :)

Idag har jag jobbat. Gick jättebra och var lugnt.. Tycker det har varit ovanligt lugnt nu.
Men Zandra ringde till Grönklitt och frågade vart alla människor var, då sa hon att det drar nog igång i helgen.. Drygt :/
Aja, tiden går ju snabbare om man har mycket att göra! Så det kanske är skönt på ett sätt ändå.
Jag och Zandra bakade djävulskakor idag. Mums! Så djävulskt goda att man knappt kan låta bli dom, därav namnet ;)



Ikväll blir det nog bara att slappa framför TVn.. Tänkte ta en fika med Hillevi idag, men det får bli imorgon istället :)

Ha en bra kväll..




läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0