Jaha..

Då sitter man här idag igen då :)

Dagen började med att åka förbi Hansjö Mejeri och hämta lite småost och brie, sen åkte jag vidare till toppen.
Det första jag fick göra var att ställa mig ute och baka ca 30 läfsor.. Men det gjorde inte mig någonting, då fick jag ju njuta av det fina vädret :)
Sen har det väl rullat på hela dagen. En tjej från Mora Tidning kom upp och skulle göra ett reportage om relaxen, och imorgon kommer det någon från Dala Demokraten som skulle göra ett reportage. Trevligt, trevligt.

Nu har jag precis kommit hem.. Är trött som en gnu. Eller något.
Ska hjälpa mamma och laga lite mat nu, sen blir det nog TVn för mig resten av dagen.. Bara vara en soffpotatis.

Kanske skriver lite mer senare, det visar sig :) Kram

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0