Jobb och Bad..

Vilken värme.. Inte kul att stå i ett kök och jobba i den här värmen vill jag lova.
Dessutom fick vi lov att baka en hel del.. Var väl säkert 30-35 grader i köket :/

Sen när jag hade slutat och avslutat allt för dagen så kom mamma och Marit upp.
Jag och Marit hoppade i poolen inne i relaxen och hade riktigt kul.. Haha :D
Hur skönt som helst att bara kunna hoppa i poolen efter en dag på jobbet :)




Har inte gjort så mycket mer idag. Tänkte att jag skulle sola ett tag, men vi kom hem så sent från Smidgården så..

Ska nog strax gå och lägga mig.. Kanske ska sätta mig framför TVn en stund, är inte riktigt så trött än :)
Jobb imorgon!

Sov så gott allihopa
.. 



läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0