Lista..

Här får ni en lista innan jag lämnar datorn för kvällen :)

Brukar du komma i tid: Ja, till jobbet. Men jag kom aldrig i tid till skolan typ :P
Vad hade du i din mun senast: Tranbärsjuice.
När mår du bra: Det finns många tillfällen :)
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Lite slö..
Kan du laga mat: Ja, det tycker jag :)
Vad pluggar du: Absolut INGENTING!
Vad tycker du om fötter: Blää.
Är du smart: Klart jag är!
Vad har du på dig: Mjukisbrax och en fleecetröja.
Vad saknar du: Mormor och Tommy.
När och varför grät du senast: Kommer inte ihåg..
Hade du en bra kväll igår: Japp :)
Din favoritdryck på morgonen: Te, Mjölk eller O'boy :)
Vad ska du göra i sommar: Jobba, festa och åka till Sthlm.
Är du nöjd med ditt liv: Ja.
Vad vill du jobba som: Skulle vilja starta eget.. :)
Har du tråkigt just nu: Ja, eftersom att jag gör det här :P
Vad gör livet värt att leva: Det är mycket, men min underbara familj och vänner.
Vad i livet ångrar du: Att jag inte flyttade iväg och pluggade, men jag har några år kvar att leva ;)
Är du musikalisk: Ja, det tycker jag..
Vad lyssnar du på för musik: Oj, det är blandat!
Är du bortskämd: Nej.
Är du trött: Ja.
Vad gör du imorgon: Jobbar och dricker lite öl med Petra :)

Din första
Operation: ?
Första piercingen: Det var näsan när jag gick i 5an.
Första bästa vän: Emma Hellmark.
Första priset: "Matchens bästa spelare" på en fotbollscup någon gång.. Kommer inte ihåg :)
Första sporten du började på: Konståkning.
Första husdjuret: Min kanin Flappen <3
Första semestern: Kreta!
Första konserten: Aqua i Göteborg, kommer inte ihåg när det var :)
Första kärleken: Oj.. Jimmy Jackson tror jag? Eller Linus Liljeberg? Haha :D

Favoriter
Filmer: Komedi.
Tvprogram: Inget spec nu.
Musik: ....
Dryck: Olika.
Kroppsdel (på kille): händer och armar ;)
Sport: Är tråkigt.
Plagg: Tunika
Skola:
Nej.

Just nu
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Ska du: Skriva klart det här, sen duscha.
Lyssnar på: TVn
Väntar du på: Emil
Tittar du på: Skärmen.. Haha.

Vad du föredrar (motsatta könet)
Läppar eller ögon: Måste bli båda..
Kramar eller kyssar: Båda :)
Kortare eller längre: Längre, men det finns inte så många långa killar verkar det som :P Alla har blivit dvärgar.
Snygg mage eller snygga armar: Armar, men mage är ju inte heller fel :)
Busig eller lydig: Busig :)







läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0