Money, money, money..

Ja, jag har varit så jävla pank i några veckor nu så igår frågade jag Lotta om hon hade lust att sätta över lön för mina timmar jag jobbade ihop i Juni. Så snäll som hon är så gjorde hon det :)
Så nu har jag lite pengar iaf.. Skönt.
Får ju lön den 25e men jag orkade inte vänta så länge.

Så idag har jag hämtat ut mitt paket från Halens.. 3-pack trosor och en jättesöt tröja med väst :)
Sen åkte jag och mamma in till Ica Maxi och där köpte jag smink för 500..
Min sminkväska, som egentligen är en aftonväska är helt proppfull nu, så jag måste köpa en ny.
När vi åkte hem från Mora så åkte vi förbi Maggås och hälsade på mostern lite. Drack kaffe och pratade skit som vanligt :)

Nu har jag klippt gräsmattan och dammsugit lite här hemma.
Ska strax äta makarongratäng med ädelost, broccoli och purjolök.. *mums*

Nej, nu ska jag dra mig ifrån datorn. Kanske skriver lite mer senare :D
Puss puss

läsares ord.. ♥
Postat av: emma.

Åh fan va gott med makaronigratäng.. nu vart jag hungrig >< <3

2008-07-19 @ 19:59:55
URL: http://emmavestergaard.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0