Okej..

Eftersom att jag har sagt att jag ska skriva, så ska jag väl göra det också :)

I förrgår var vi ju på Skansen och Gröna Lund. Jag hade jättetrevligt, men det var lite för varmt..
Hade varit lite skönare att gå runt om det hade varit lagomt varmt ute :)
På Gröna Lund så träffade vi Naomi och Kristin.. Det var trevligt :)
Vi åkte lite karuseller och käkade god mat.  Sen åkte vi vidare hem till Marit och satt där och drack lite.
Var egentligen meningen att vi skulle åka in till stan och gå på någon krog, men det blev så sent så vi sket i det.


Ni får väl kika på min bilddagbok om ni vill se fler bilder.. (snittaan.bilddagboken.se)

Sen på söndagen så skulle vi åka hem.
Innan vi åkte hem så åkte vi in till Täby Köpcentrum.. hur stort som helst ju. Hittade lite nya kläder osv.
Vi skulle egentligen åka in till stan och shoppa men vi orkade inte gå runt i värmen och det hade blivit stressigt att hinna med tåget (men det blev det ändå..).
Sen när jag och Emil var på väg hem så var tåget mot fruängen försenat med 20 minuter.. Så vi hade 2 minuter på oss att springa till vårat tåg.
Precis när vi kommer till tåget, så ser konduktören oss, hoppar in i tåget och åker.. Fyfan vad arg jag var ska ni veta.
Så det var bara att boka biljetter i 1a klass (fanns inga andra platser), betala och se glad ut. Usch..

Aja, men jag hade iaf jättetrevligt i Sthlm :)

Imorgon blir det jobb.. Mammas bil har gått sönder så jag får åka buss. Drygt, jag hatar att åka buss. Ska bli skönt att få körkort. Ska skriva in mig så fort jag har tid.

Aja, nu ska jag försöka dra mig från datorn.. Skriver lite imorgon.
Ha en fortsatt bra kväll! Kram kram

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0