Underbart..

Ja,det är verkligen helt underbart att vara här.. Jag är så avslappnad på något konstigt vis.
Tänkte att jag skulle försöka skriva lite här innan vi ska göra oss iordning och åka in till stan.

Resan hit igår var hemsk.. Om ni bara visste hur varmt det var på det där jävla tåget.
Fast jag träffade Louise på tåget, det var trevligt :)
När vi kom fram hit så tog vi det bara lugnt.. Tänke att vi skulle åka in till någon krog, men det blev aldrig av. Alla var så sega och trötta av den äckliga värmen.
Men vi gick ner och käkade på en restaurang här i Näsbypark och drack några öl.

Sen gick vi hem.. Emil slocknade i soffan medans jag och marit satt i köket, drack vin och varmrökte cigg efter cigg. Haha :D

Nej, nu ska jag väcka Emil och sen ska jag sminka mig.
Sen bär det av in till stan, skansen och gröna lund :D

Ha en bra dag!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0