Would you capture it, or just let it slip?

Happ, då har ännu en dag gått då..
Lika lugnt på jobbet idag. Jag och Marie bakade lite köttfärspajer och kanelkaka.. Sen hände det inte så
mycket mer kan man säga :) Men imorgon drar det nog igång..

Det var ju tänkt att vi skulle fiska idag, men det är alldeles för varmt för att firrarna ska vara på hugget..
Får väl ta det någon annan gång då :)

Imorgon ska jag och Marit ner till Daniel och Malin, där vi ska grilla och dricka lite.. Hoppas att det blir fint väder bara.
Är ledig på söndag så då kan jag ju vara ute ett tag.. Hehe :)

Har nyss kollat på 8 Mile. Bra skit.

Nästa vecka beställer jag tid för att ta bort min mouche! Alltså, mitt födelsemärke på läppen. Sen skiter jag i att alla tycker att jag inte kommer vara "jag" eftersom att jag haft det så länge.. Den ska bort!

God natt allihopa..





läsares ord.. ♥
Postat av: Anonym

vad fan hannah, den är ju så jävla snygg på dig. TÄNK dig, du och din fläck.. bra skit det du.

2008-07-06 @ 22:13:43
Postat av: tess

Hej. gjorde det ont att ta bort den? har också en som jag vill ha bort.

2008-07-10 @ 15:24:10
URL: http://theresebroberg.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0