Yra & Jobb..

Då ska vi se om jag kommer på något att skriva då :)

Igår jobbade jag.. Fick sluta en timme tidigare igår för att det var så lugnt.
Det vad ju bra, kunde jag gå ut och yra lite tidigare :)
Så jag duschade och fixa mig, sen åkte jag ner till Hillevi och förfestade lite med henne.
Efter ett tag så kom Carina och Bella dit, sen drog vi ut på Orsa efter ett tag.
Trevlig kväll tycker jag :D

Idag har jag också jobbat.. Och det har varit hur lugnt som helst. Trist..

Nu ska jag nog kika efter en tågbiljett till Sthlm.. Åker dit den 25e och hälsar på syrran.
Får se om Emil skulle med också, måste prata lite med honom innan :D

Ha det bra mina vänner, kanske uppdaterar lite senare.
Kram.. 
 


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0