Bad day..

Fy vad jag är trött..

Igår var jag och syster ut en sväng. Vi grillade och drack lite här hemma först, sen drog vi ner till strandserveringen vid halv tolv..
Sen gick vi vidare på "efterfest" till Göran och Kajsa.. Ganska trevligt :)
Tog en promenad hem vid klockan 3.. Haha..

Idag har jag jobbat.
Jag försöker sluta röka. Är inne på dag 2 just nu..
Men idag mådde jag så förbannat dåligt på jobbet så jag fick sluta tidigare.
Hade huvudvärk, kallsvettades och skakade. Det var ganska jobbigt..
Så mamma fick komma upp och hämta mig.
När jag kom hem tog jag en treo, la jag mig i sängen och skulle försöka sova.. Först kommer Marit och lägger sig och sen kommer Emil. Sen somnade alla tre och sov någon timme. Skönt.. :)

Nu ska jag duscha, sen ska jag och syrran försöka hitta på något roligt.
Ha en bra kväll :)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0