Gallsten?

Ja, nu skriver jag lite mer Sandra ;)

Idag var jag och mamsen in till ICA Maxi som sagt var.
Jag har haft så FÖRBANNAT ont i magen hela dagen.. Har verkligen inte varit kul.
Sen körde jag hem till Orsa där vi åt lite god mat på bykrogen.
Har inte gjort så mycket mer idag.. Nördat mig framför Guitar Hero och kollat på TV :P

Har fortfarande jätteont i magen..
På höger sida är det, vid revbenen.. så jag antar att jag har gallsten eftersom min syster har opererat bort sin och pappa har också ont.
Så det går väl i släkten då. Trevlans..
Om det inte blir bättre så fixar jag nog en tid för att kolla vad det är..

Nej, nu ska jag lägga upp lite bilder på bilddagboken.

Ha en bra fortsatt kväll! ♥


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0