God Morgon!

Jag skrev ju aldrig mer igår, så jag får väl skriva mer idag då :)

Bella kom hit en sväng igår med lite godis och en film.. Stackarn.. Har ju skurit upp hela jäkla handen och fått lov att sy :(
Vi kollade på en film som hette "Dold Identitet".. Hur konstigt som helst. Hyr den inte! Haha :)

Sen hände det faktiskt inte så mycket mer igår..
Löste upp gelén på mina naglar och fixade till dom lite.. Så fina så. Men nu måste jag beställa en tid hos Elin så fort som möjligt så att dom inte hinner gå av. Ska ju börja jobba nu på torsdag så då är det lika bra att lägga förstärkning så att dom håller..
Lite senare kom Emil hit.. Så kikade vi på Pulp Fiction innan vi gick och la oss.. alltid lika bra :) Sen blevb det sängen för oss iaf..

Ikväll ska vi till Mattias (brorsan) och Fia i Mora.. Fia fyller ju år idag så vi ska in och gratta henne :)
Sen blir det nog en promenad med Bella lite senare om hon orkar :)

Ni får ha en bra dag! ♥

KANSKE skriver mer senare ;)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0