Gomorron..

Ingen sol idag heller .. :(

Jag tror att jag börjar bli sjuk nu.. Emil har nog smittat mig :/ Jobbigt.
Just nu kliar det i halsen så jag blir tokig snart.

Igår traskade jag iaf ner på Orsa och hjälpte Hillevi med att färga håret.. Och det blev så bra så :)
Sen gick vi bort och käkade lunch på bykrogen.
Efter maten blev jag så sugen på Kaffe så då gick vi vidare till Källarcaféet.
Resten av dagen/kvällen var jag och Emil nere i lägenheten. Om jag hinner idag så ska jag nog åka ner dit och försöka få lite ordning på alla saker.. :)

Nu ska jag kika runt lite, sen städa lite och ringa några samtal.
Det visar sig om jag skriver lite mer senare :)
Kram!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0