Grill och spöregn..

Som sagt så grillade vi ju igår..
Vi tvekade först till att vi skulle grilla eftersom att det regnade tidigare på dagen, men senare på dagen så sprack molnen upp och solen kom fram.
Så vi gjorde iordning allting.. Då började det blixtra och åska somfan.
Sen när vi hade lagt på allt på grillen så kom det vääärldens skur. Så Bella stod framför grillen med ett paraply (då hade det slutat åska) och sin pappas gigantiska skor.. :D Haha. Men maten blev god iaf!

Ikväll blir det strandserveringen iaf! :) Det är iofs fotboll som jag inte är ett dugg intresserad av, men det blir nog lite folk skulle jag kunna tro.. Man kan ju hoppas iaf ;)

Nu ska jag spela lite guitar hero, sen ska jag göra mig iordning och skjutsa ner pappa på jobbet.
Jag har ju blivit privatchaufför hemma nu eftersom att mamma har opererat sig. Haha :P

Ha en bra dag.. ♥

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0